Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

דוריה למפל ובעלה / יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס : קשת ברגסון, חדשות סרוגים 15.06.21 10:13 ה' בתמוז תשפא.

דוריה למפל ובעלה / יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס : קשת ברגסון, חדשות סרוגים 15.06.21 10:13 ה' בתמוז תשפא.. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור כאן 11, דוריה למפל, המגישה הראשית של הערוץ. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. דוריה למפל מתקדמת, וצפויה להשתלב בהגשת מהדורת החדשות המרכזית במהלך השנה הקרובה, אחרי יציאת יונית לוי לחופשת לידה. זו הייתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. מחפש את הכתבות שקשורות ישירות לנושא.

מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת. דוריה למפל, אחת משתי מגישות המהדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. כאן, דוריה למפל, כבר יום שני שהיא חופרת בכיוון לא נבון, הפעם עם אלוף העולם בגודו(עד 81 קג) שגיא מוקי. דוריה למפל מתקדמת, וצפויה להשתלב בהגשת מהדורת החדשות המרכזית במהלך השנה הקרובה, אחרי יציאת יונית לוי לחופשת לידה.

ועכשיו בישראל: מסיבת החתונה של עמליה דואק - וואלה! סלבס
ועכשיו בישראל: מסיבת החתונה של עמליה דואק - וואלה! סלבס from img.wcdn.co.il
קשת ברגסון, חדשות סרוגים 15.06.21 10:13 ה' בתמוז תשפא. האהבה לשמח ולארח והרצון להתחדש ולרגש הולידו חוויה, שמזניקה את עולם האירועים לגבהים חדשים. אייל בן יעיש, חדשות 2). דוריה למפל מתנצלת בסוף מהדורת כאן 11 על שידור הריאיון עם אביעד משה (כאן 11). אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד. דוריה למפל תגיש את מהדורת החדשות של כאן 11 מחודש מארס. אחת העמדות הבכירות על מסך הטלוויזיה בישראל, הגשת המהדורה אנשים שעבדו עם למפל לאורך השנים העידו בפני מעריב אונליין, כי מדובר בעיתונאית מבריקה שיודעת להחזיק שידור. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר.

הייתי שמחה ללכת על תפוצ׳יפס הלא הוא החטיף המושלם אבל לא היה 3.

זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל. כאן, דוריה למפל, כבר יום שני שהיא חופרת בכיוון לא נבון, הפעם עם אלוף העולם בגודו(עד 81 קג) שגיא מוקי. מהרצון לחוות כמה שיותר ולהרגיש שהכל פתוח, הכל אפשרי. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת. אגב, המגישה האחרת של המהדורה עוד פחות מציאה ממנה. דוריה למפל, מגישת המהדורה המרכזית של כאן, פורשת מתפקידה. דוריה למפל, מגישת המהדורה המרכזית של חדשות כאן 11 מאז פברואר 2019 הודיעה על פרישתה היום (שלישי) ואמרה: זו הייתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. חדשות הערב בהגשת דוריה למפל, כל ערב בשעה 20:00. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. דוריה למפל תגיש את מהדורת החדשות של כאן 11 מחודש מארס.

התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. דוריה למפל תגיש את מהדורת החדשות של כאן 11 מחודש מארס. מחפש את הכתבות שקשורות ישירות לנושא. הלכתי על ביסלי גריל 2.

יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס
יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס from img.wcdn.co.il
דוריה למפל תגיש את מהדורת החדשות של כאן 11 מחודש מארס. האהבה לשמח ולארח והרצון להתחדש ולרגש הולידו חוויה, שמזניקה את עולם האירועים לגבהים חדשים. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. חדשות הערב בהגשת דוריה למפל, כל ערב בשעה 20:00. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. אגב, המגישה האחרת של המהדורה עוד פחות מציאה ממנה. אבל, למפל זה שם המשפחה הקודם של טומי לפיד (אבא של חושך לפיד).

אחרי שנתיים וחצי בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור כאן 11, דוריה למפל, המגישה הראשית של הערוץ.

קשת ברגסון, חדשות סרוגים 15.06.21 10:13 ה' בתמוז תשפא. מתחם דוריה נולד מתוך הסקרנות והתשוקה שלנו לחדש, לגלות וליצור. מדיה וקבצים בנושא דוריה למפל בוויקישיתוף. מי עתיד או עתידה להחליף את למפל בתפקיד? אייל בן יעיש, חדשות 2). מהדורת חדשות הערב בהגשת דוריה למפל. דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. הלכתי על ביסלי גריל 2. דוריה למפל מתקדמת, וצפויה להשתלב בהגשת מהדורת החדשות המרכזית במהלך השנה הקרובה, אחרי יציאת יונית לוי לחופשת לידה. למפל, שמאז 2017 נכללת בין מגישי המהדורה המרכזית של חברת החדשות, תחליף את גאולה אבן־סער. דוריה למפל, ברשת החברתית פייסבוק. דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט הקרוב. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר.

בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. מהרצון לחוות כמה שיותר ולהרגיש שהכל פתוח, הכל אפשרי. חדשות סרוגים12.02.19 17:19 ז' באדר א' תשעט. מדיה וקבצים בנושא דוריה למפל בוויקישיתוף. דוריה למפל מתנצלת בסוף מהדורת כאן 11 על שידור הריאיון עם אביעד משה (כאן 11).

יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס
יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס from img.wcdn.co.il
בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. חדשות סרוגים12.02.19 17:19 ז' באדר א' תשעט. מי עתיד או עתידה להחליף את למפל בתפקיד? כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת. אחת העמדות הבכירות על מסך הטלוויזיה בישראל, הגשת המהדורה אנשים שעבדו עם למפל לאורך השנים העידו בפני מעריב אונליין, כי מדובר בעיתונאית מבריקה שיודעת להחזיק שידור. דוריה למפל, מגישת המהדורה המרכזית של כאן, פורשת מתפקידה. מדיה וקבצים בנושא דוריה למפל בוויקישיתוף. דוריה למפל, אחת משתי מגישות המהדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי.

מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר.

בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. דוריה למפל תגיש את מהדורת החדשות של כאן 11 מחודש מארס. דוריה למפל מתקדמת, וצפויה להשתלב בהגשת מהדורת החדשות המרכזית במהלך השנה הקרובה, אחרי יציאת יונית לוי לחופשת לידה. דוריה למפל, אחת משתי מגישות המהדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. הייתי שמחה ללכת על תפוצ׳יפס הלא הוא החטיף המושלם אבל לא היה 3. מהדורת חדשות הערב בהגשת דוריה למפל. דוריה למפל‏, כתב אישום נגד המשטרה: מהרצון לחוות כמה שיותר ולהרגיש שהכל פתוח, הכל אפשרי. כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת. דוריה למפל מתנצלת בסוף מהדורת כאן 11 על שידור הריאיון עם אביעד משה (כאן 11). © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד.

האהבה לשמח ולארח והרצון להתחדש ולרגש הולידו חוויה, שמזניקה את עולם האירועים לגבהים חדשים דוריה למפל. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד.